Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Charles Aznavour

"Mourir pour toi
A l'instant où ta main me frôle
Laisser ma vie sur ton épaule
Bercé par le son de ta voix
………………………...........

Ne pas connaître la douleur
Par toi
Et la terrible certitude
De la solitude

Mourir pour toi
Prendre le meilleur de nous-mêmes
Dans le souffle de ton je t'aime
Et m'endormir avec mes joies

Parle-moi
Console-moi
J'ai peur du jour qui va naître
…………………………………

Serre-moi
Apaise-moi
Quand j'ai l'angoisse du pire
Ne dis rien quand tu m'entends dire
Qu'au fond mourir pour mourir

Mourir pour toi
A l'instant où ta main me frôle
Laisser ma vie sur ton épaule
Bercé par le son de ta voix
…………………………………"

3 σχόλια:

Stavros D είπε...

Τι τρέχει φιλενάδα? Τις μαύρες μας? Τώρα μετά από τα νέα σου καθήκοντα? Έτσι αρχίζουμε τον αγώνα? ¨οτι κιν σε φέρνει στο τραγούδι αυτό, που είναι καταπληκτικό, δεν αξίζει να σκιάζει τα ματάκια σου, ότι κι αν είναι... Τίποτα και κανένας δεν μπορεί και δεν πρέπει να μαυρίζει την ψυχούλα σου.

Stavros D είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
quartier libre είπε...

τι είν' αυτά;!
βάλε μιά τελεία.