Κυριακή, Μαρτίου 11, 2007

Έμαθα πως είσαι μάγκας




Πρώτη εκτέλεση: Χρηστάκης
.
Έμαθα πως είσαι μάγκας
είσαι και μερακλής
πως γυρίζεις στις ταβέρνες
είσαι και μπελαλής
.
Τουρνέ και τούρνε τουρνενέ
πες το βρε μάγκα βρε μάγκα μου το ναι
.
Έμαθα πως παίζεις ζάρια
στις λέσχες πως γυρνάς
και στο σπίτι σου τα βράδια
ποτέ σου δεν πατάς
.
Τουρνέ και τούρνε τουρνενέ
πες το βρε μάγκα βρε μάγκα μου το ναι
.
.


Ανέβα στο τραπέζι μου.

Αγγελόπουλος Μανώλης

Μουσική/Στίχοι: Μπακάλης Μπάμπης / Βίρβος Κώστας


Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά
χόρεψε και σπάσ’ τα όλα τούτη τη βραδιά
Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ

Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι
μη μου χαλάς τα γούστα
Σπάσ’ το κορμί σου, έλα κουνήσου
και τίναξε τη φούστα

Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ
πω πω πω πω πω, μια κοπέλα π’ αγαπώ
Ανέβα στο τραπέζι μου...

Αγκάλιασέ με και φίλησέ με
και ό,τι θέλει ας γίνει
Μόνο κακία και μοχθηρία
μες στη ζωή θα μείνει
Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ
πω πω πω πω πω, μια κοπέλα π’ αγαπώ

Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά
χόρεψε και σπάσ’ τα όλα τούτη τη βραδιά
Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ
.
.
Τι να σου πω
.
.
Πρώτη εκτέλεση: Φίλιππος Νικολάου
.
Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες
δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες
αχ να 'σουνα τσιγάρο τελευταίο
γουλιά γουλιά μαζί σου να τα λέω
.
Μα τι να πω
που 'μαι στεγνός από ψιλά και από παρέα
και σ' αγαπώ
γιατί είσαι άπιαστη σαν όλα τα ωραία
Τι να σου πω
άδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένο
το σ' αγαπώ
πάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγή
Και δεν μπορώ
να μη σε δω ούτε να μη σε περιμένω
ούτε μπορείς ν' ακολουθήσεις
τη δική μου τη φυγή
.
Δεν ξέρω λόγια όμορφα να δίνω
κι αν τα 'θελες σε μένα μην τα ψάξεις
εδώ που είμαι άσε με να μείνω
χωρίς να προσπαθήσεις να μ' αλλάξεις
.
Μα τι να πω
στο περιθώριο που ζω φυλακισμένος
το σ' αγαπώ
μοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος
.
Μα τι να πω
που 'μαι στεγνός από ψιλά και από παρέα
και σ' αγαπώ
γιατί είσαι άπιαστη σαν όλα τα ωραία
.
.
Είμαστε αλάνια
.
.
.
Είμαστε αλάνια,
διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα
και δεν την τρομάζουν
οι φουρτούνες τη δική μας ράτσα
.
Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν'η ζωή
θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί
.
Κάθε μας μεράκι
γίνεται τραγούδι και το λέμε
και μες στα στραπάτσα
μάθαμε ποτέ μας να μην κλαίμε
.
Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή
θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: