Παρασκευή, Απριλίου 20, 2007

το κλειδί στην πόρτα.
μπορώ να πάω για ύπνο.

3 σχόλια:

Andreas Dimitropoulos είπε...

Αντιφατικά μηνύματα καταφθάνουσιν από Μεσογείων Palace. Δοθέντος ευκαιρίας (κατά πως λέγουσιν στο χωριό μου) θα τα κουβεντιάσουμε.
Σχετικώς με τον υπέροχον νέον, ούτινος την κατάθεσιν παρακολούθησα εις το σχολείον και δια τον οποίον σας ομίλησα, κοιτάξτε το κατωτέρω μπλόκιον. Αξίζει τον κάματον:
http://gazikapllani.blogspot.com/

Ειμαί Τερος

Α.Δ.

quartier libre είπε...

μιά λερναία ύδρα.
κάθε μέρα της κόβεις τα κεφάλια, την άλλη μέρα διπλά!
μην πω τριπλά...
αν πρόκειται να μου πεις κι εσύ τίποτα κακό, άστο, τούτες τις μέρες δεν είμαι σε θέση.
τους κατεβάζω καντήλια...
συζητάω, παρακαλάω, φωνάζω, δουλεύω.
προσπαθώ. προσπαθώ. προσπαθώ.
θαρρείς, είναι εύκολα;
προσπαθώ.

quartier libre είπε...

ο αδερφός μου
μου δίνει μιά παιδική bayer την ημέρα. (για το άγχος, λέει...)
πώς γίνεται, ρε γμτ. κι είναι όλοι cool?