Δευτέρα, Μαΐου 28, 2007

la pluie
.

Il pleure dans mon coeur
Comme il pleut sur la ville,
Quelle est cette langueur
Qui pénètre mon coeur?
.

O bruit doux de la pluie
Par terre et sur les toits!
Pour un coeur qui s'ennuie
O le chant de la pluie!
.

Il pleure sans raison
Dans ce coeur qui s'écoeure.
Quoi! nulle trahison?
Ce deuil est sans raison.
.

C'est bien la pire peine
De ne savoir pourquoi,
Sans amour et sans haine,
Mon coeur a tant de peine!
.
.
.

Paul Verlaine, 1874 in "Romances sans paroles"
.
.
.
.
.


Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Σαββόπουλος
.
.
Έρχεται βροχή, έρχεται μπόρα
έρχεται μπόρα και παγωνιά
Στα πόδια μας ζεστή μια θερμοφόρα
κόκκινη κουβέρτα και παλιά περιοδικά
.
Και στο γραμμόφωνο ο δίσκος που μ' αρέσει
Όλα έχουν τελειώσει κι είν' αργά
Στην πολυθρόνα και για τους δυο μας έχει θέση
Κλείσε τις κουρτίνες και πάρε με αγκαλιά
.
Σάμπως μέσα σε βουβή ταινία,
μια πολιτεία χοροπηδά
Δρόμοι, ανθρωπάκια και γραφεία,
πολυκατοικίες και κουρσάκια ιδιωτικά
.
Πόσο πολύ έχει αλλάξει αυτή η πόλη.
Βάλε τη τσαγιέρα στη φωτιά
Η νύχτα έρχεται, η μπόρα δυναμώνει
κι όλα είναι χαμένα και προπολεμικά
.
Τα παιδιά μεγάλωσαν και πάνε.
Τι ώρα να 'ναι και ποιος χτυπά
Στους δρόμους στρατιώτες τραγουδάνε.
Κλείδωσε την πόρτα και στάσου στη σκιά
.
Στα καταφύγια βουβά και τρομαγμένα
κι έξω οι σειρήνες σαν μωρά
Σβήσε τα φώτα, ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ,
.
Κλείσε τις κουρτίνες και πάρε με αγκαλιά

12 σχόλια:

Cle Petridou είπε...

Μπορώ ν αφήσω ένα δέκρυ μου σαν comment;
Τρεις μέρες μακριά απ το computer μου ήταν πολύ για μένα. Μου λειψε πολύ...

quartier libre είπε...

πού βρίσκεσαι;
πού στο διάβολο είσαστε όλοι;

συγνώμη για το "στο διάβολο"

quartier libre είπε...

καλό μου,
δε μίλησα άσχημα.
το κατάλαβες ε;
απλά έχω πολλή δουλειά, πηγμένη είμαι και μου λείπετε, οι φίλοι.

Αλεξάνδρα

Cle Petridou είπε...

Τρεις μέρες στα απάτητα του Ακάμα`με πήρανε, στο βορειοδυτικό άκρο του νησιού (το μόνο βόρειο που μας έμεινε ελελυθερο.
Κουράστηκα.
Ευτυχώς που μια καλή κυρία φτιάχνει εκεί τους καλύτερους΄λουκουμάδες και σιάμισιη (άσε πρέπει να το δοκιμάσεις, δεν περιγράφεται)
Ε, και πίσω στη βάση μας.
Καλώς σε βρήκα,
Αλεξάνδρα

quartier libre είπε...

πήγα πέρυσι.
και πρόπερσι.

είναι να πάω και σε λίγες μέρες.
δεν έχω όμως κέφι, θα δω τι θα κάνω...

Cle Petridou είπε...

Θα δώσεις σήμα, e mail ή κάτι;

Cle Petridou είπε...

Τι είναι αυτό που σε πληγώνει σ αυτό το νησί;
Φίλη είμαι, μην το ξεχνάς ποτέ

Cle Petridou είπε...

Τι είναι αυτό που σε πληγώνει σ αυτό το νησί;
Φίλη είμαι, μην το ξεχνάς ποτέ

quartier libre είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Cle Petridou είπε...

Δεν μου λες μικρό μου, τι είναι το l.t.?

Cle Petridou είπε...

Αν προτιμάς γράψε στο μειλ μου, το χεις.

quartier libre είπε...

φορητό p.c. είειειναιαιαι.