Πέμπτη, Αυγούστου 02, 2007

Δημοσιεύθηκε: 10 Ιούλ 2006 09:53 pm Θέμα δημοσίευσης:

Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε!
.
10/7/06
.
"τα δίδυμα φεγγάρια"
.
Αστέρι μου φεγγάρι μου
.
Αστέρι μου φεγγάρι μου
της άνοιξης κλωνάρι μου
κοντά σου θα 'ρθω πάλι
κοντά σου θα 'ρθω μιαν αυγή
για να σου πάρω ένα φιλί
και να με πάρεις πάλι

Αγάπη μου αγάπη μου
η νύχτα θα μας πάρει
τ' άστρα κι ο ουρανός
το κρύο το φεγγάρι

Θα σ' αγαπώ θα ζω μες το τραγούδι
θα μ' αγαπάς θα ζεις με τα πουλιά
θα σ' αγαπώ θα γίνουμε τραγούδι
θα μ' αγαπάς θα γίνουμε πουλιά

Δίδυμα φεγγάρια

Στίχοι: Κώστας Φασουλάς
Μουσική: Μάριος Τόκας
.
Έτσι για να πω πως σε κέρδισα
θα 'θελα μια φορά να σε πληγώσω
εσύ να μου ζητάς όσα σου στέρησα
και εγώ να μην μπορώ να σου τα δώσω
.
Ωραία που τα λες μα έλα που σε ξέρω
τα λόγια σου σαν μάγισσα τα ξόρκισα
και άσε τις απειλές πως δήθεν θα υποφέρω
και να σκεφτείς ότι σαν σήμερα σε γνώρισα
.
Πώς να γλυτώσει μάτια μου ο ένας απ' τον άλλο
πώς θες να αλλάξουμε ουρανό
τώρα που μοιάζουμε με δίδυμα φεγγάρια
που ξενυχτάνε με τον ίδιο στεναγμό
.
Έτσι για να πω πως σε κέρδισα
θα 'θελα μια φορά να σε πληγώσω
εσύ να τρέχεις πίσω μου σαν μέλισσα
και εγώ να κάνω τον αδιάφορο καμπόσο
.
Ωραία που τα λες μα έλα που σε ξέρω
με ένα φιλί μου θα σ' αλλάξω την τροχιά
κι όταν θα σκέφτεσαι το πως θα υποφέρω
καινούριο πόθο θα σ' ανάβω στην καρδιά
.
Πώς να γλυτώσει μάτια μου ο ένας απ' τον άλλο
πώς θες να αλλάξουμε ουρανό
τώρα που μοιάζουμε με δίδυμα φεγγάρια
που ξενυχτάνε με τον ίδιο στεναγμό
.
.
.


μμμ, τι να σας χαρίσω απόψε,
μη μου είσαστε κατσούφικα;
.
χαρούμενα, γελαστά, πολύχρωμα,
ανοιξιάτικα, καλοκαιρινά τριανταφυλλάκια!
.

.
Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
.
Έχω ένα μυστικό
κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη
κανείς δεν το 'χει μάθει και ποτέ δεν θα το πω
να μείνει θέλω πάντα δικό μου, το μυστικό μου
αυτό το μυστικό το γλυκό μου, που τ' αγαπώ
.
Έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει
και πρώτη μου φορά με πλημμυρίζει η χαρά
.

Έχω ένα μυστικό που στην καρδιά μου μέσα λάμπει
το ξέρουνε οι κάμποι, το 'χει μάθει το βουνό
το τραγουδούν τη νύχτα στα κλώνια όλα τα αηδόνια
και το 'χουν γράψει τα χελιδόνια στον ουρανό
.
Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει
μα δεν το 'χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω
.
Έχω ένα μυστικό που μες στα χείλη μου έχει μπλέξει
κι είναι μια λέξη μόνο, μια λεξούλα, μόνο μια
σαν έλθει η νύχτα η ξελογιάστρα τη γράφουν τ' άστρα
κι όλο τη λένε μέσα στη γλάστρα τα γιασεμιά
.
Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει
μα δεν το 'χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω
.
.
για της ανάγκης
τα βράδια


6 σχόλια:

Cle Petridou είπε...

Ναι , όπως λέμε... "της ανάγκης τα θρανία"
Ψάχνω το τριαντάφυλλο του Χατζιδάκι για να κάνει παρέα στα όμορφα δικά σου που μας χάρισες αλλά άαλες οι βουλές του Αλλάχ και αλλά δεν το βρήσκω στο κομπιούτερ...

Θα ψάξω ξανά...

Αιολος είπε...

Θα γίνουμε τραγούδι. Έτσι έλεγα κι εγώ. Μας πρόλαβαν οι δυσαρμονίες και τα τριξίματα στα τάστα. Εμάς.

Cle Petridou είπε...

Οκ, το βρήκα με τον Λέκκα όμως όχι με την Φλέρη, έστω. Στέλνω διεύθυνση

http://www.esnips.com/doc/9257c486-03f7-4fdd-8d0d-02790ac6a18f/12-Το-τριανταφυλλο

quartier libre είπε...

@όχι παραπονάκια,
αίολέ μου,
σουτ!
σιγανά και ταπεινά,
και τα παλεύουμε τα πράγματα, μέσα μας, κι έξω μας...
όσα μας νοιάζουνε, τα παλεύουμε με υπομονή κι αισιοδοξία.
:)

@αρλετάκι,
τούτο δω, δεν μπόρεσα να το κατεβάσω.
δεν παίζει.
άλλα, παίζουνε μιά χαρά. ετούτο όχι.
έχεις τα λόγια;
δεν έχω προκάμει από χτες βράδυ, να μπω στο Παρισάκι. νομίζω απόψε, αργότερα.

quartier libre είπε...

@ αιολικέ μου,
δεν το μάλλωσα...
φιλικές σκέψεις - χάδια ήταν :)

Cle Petridou είπε...

Το τριαντάφυλλο

Είναι κόκκινο σαν αίμα σαν ανοίγει το πρωί
κι η δροσούλα δεν τα αγγίζει από φόβο μην καεί
Ανοικτό το μεσημέρι σαν κοράλλι σαν παιδί
και στα τζάμια μαγεμένος
σκύβει ο ήλιος να το δει

Άσπρο γίνεται κι ειν’ άσπρο
κοχυλάκι του γιαλού
σαν λιποθυμά η μέρα
στις βιολέτες του νερού

Κι όταν πιάσει η μάνα η νύχτα
τη φλογέρα τη γλυκιά
και τα αστέρια αλλάξουν θέση
στ’ ουρανού την απλωσιά

Πριν τελειώσει το τραγούδι
κι ο αγέρας κοιμηθεί
μέσα στο βαθύ σκοτάδι
σιγανά θα μαραθεί

Δεν γίνεται να μην κατεβαίνει.
Θα το κάνω ποστ, έλα από κεί