Κυριακή, Αυγούστου 05, 2007


Πανσέληνος



Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου
.
...........
.
Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα.
Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου΄χει λείψει
το κοριτσακι αυτό που αγάπησες τυχαία.
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
το λάγνο ψέμα σου, που τα 'κανε ολα ωραία.
.
Είναι σκλήρο για μια γυναίκα να 'ναι μόνη
στο λέω τώρα που η αλήθεια δε θυμώνει.
Όση και να 'ναι η δύναμή μου,
θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου
Η μοναξιά στήνει παγίδες και πληγώνει...
.
Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
το σπίτι μου έρημο μα κάνουμε παρέα.
Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία.
Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
το λάγνο ψέμα σου, που τα 'κανε ολα ωραία.

2 σχόλια:

Cle Petridou είπε...

*** τρία αστεράκια
για καληνύχτα.

Υ.Γ. Κοίτα το ποστ της Barbara που το έχω φτιάξει και ρες μου.

quartier libre είπε...

συγχώρα με που δεν μπορώ να ανταποκριθώ...
touche pas!
(κατά το bouge pas!) :)

έτσι κι αλλιώς, ελάχιστα, και άνευ σημασίας, θα τολμούσα να σου διορθώσω...
όπως εκείνος ο πληθυντικός της ευγενείας, ας πούμε... :)