Σάββατο, Αυγούστου 18, 2007


Μια Κυριακή του Μάρτη


Στίχοι: Nίκος Γκάτσος
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

Μια Κυριακή του Μάρτη
και μια Σαρακοστή
Eσύ 'σουν στο κατάρτι
κι εγώ στην κουπαστή.
Κρατούσαμε το δάκρυ
στα ματοτσίνορα,
για μας δεν είχαν άκρη
της γης τα σύνορα.
.

Δε σού' στειλα το μήλο
και σ' έχασα από φίλο,
μα μ' ένα πορτοκάλι
θα σε κερδίσω πάλι.
.

Φίλα με της καρδιάς μου καραβοκύρη,
να ξαναπιώ τον ήλιο σ' ένα ποτήρι.
Φίλα με Αυγερινέ μου να γίνω Πούλια,
τραγούδι να μου λέν τα θαλασσοπούλια.
.

Μια Κυριακή του Μάρτη
και μια Σαρακοστή
κρεμάσαμε στο χάρτη
μια κόκκινη κλωστή
και δίπλα στο τιμόνι
όταν γυρίσαμε
το πρώτο χελιδόνι καλωσορίσαμε.
.

Δε σου στειλα το μήλο
και σ' έχασα από φίλο
μα μ' ένα πορτοκάλι
θα σε κερδίσω πάλι.
.

Φίλα με της καρδιάς μου καραβοκύρη,
να ξαναπιώ τον ήλιο σ' ένα ποτήρι.
Φίλα με Αυγερινέ μου να γίνω Πούλια,
.

τραγούδι να μου λέν
τα θαλασσοπούλια.


.
.
.



Θα κάτσω σπίτι


Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Πρώτη εκτέλεση: Λουκιανός Κηλαηδόνης

Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι
λοιπόν απόψε δεν πρόκειται να βγω
Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι
κι άμα πεινάσω τηγανίζω καν' αυγό
.

Και όταν ακούω να χτυπάει το τηλέφωνο
θα το κοιτάζω και δεν θα απαντώ
γιατί όταν χτυπάει το τηλέφωνο
εννιά φορές στις δέκα είναι για κακό
.

γι' αυτό
Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι
οχυρωμένος κι από μέσα το κλειδί
Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι
γιατί αυτό το έργο το 'χω ξαναδεί
.

Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι
σεισμός να γίνει, δεν πρόκειται να βγω
Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι
κι ας με ξεγράψουν τα ρεμάλια απ' αρχηγό
.

Γιατί άν βγω θα προκύψει κανά μπλέξιμο
κι ένας Θεός ξέρει που θα κοιμηθώ
και όπως λεν κι οι ινδιάνοι για το μπλέξιμο
εννιά φορές στις δέκα είναι για κακό
.

γι' αυτό
Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι
και δεν σκοπεύω από δω να κουνηθώ







8 σχόλια:

Τίποτα είπε...

Να πας στο Γουδί να δεις την έκθεση έργων του Γιαννούλη Χαλεπά και ν' αφήσεις το "θα κάτσω σπίτι".
Μην κλωτσάτε την τύχη σας, μερικοί-μερικοί. :))

Καλή μέρα να έχουμε.

quartier libre είπε...

έχω στείλει κρασί.

εγώ, την τύχη μου την ξέρω...

Cle Petridou είπε...

"εγώ, την τύχη μου την ξέρω..."

Πω, πωωωωω...
Και τελειώνουν κι οι διακοπές... και μας πιάνει ένα κάτι τις...

Καλή μέρα νάχεις quartir

Cle Petridou είπε...

e (μου φυγε)

Socrates Xenos είπε...

Τι είναι κορίτσι
και σε κόβουν των κυμάτων τα φτερά

Να σου πω κάτι, αν αυτό είναι χέρι στο σκοτάδι
Ποτέ δεν μπόρεσα ν` αντιμετωπίσω μονάχος την εισβολή ενός σούρουπου
Από παιδί

sinnefo rain είπε...

είμαι καλά, απλά καμια φορα με πιάνει το γλυκη μου...

ange-ta είπε...

καλή ιδέα, Χαλεπά!!!!
πάμε??

quartier libre είπε...

μόλις γυρίσω, (αν μπορείτε να με περιμένετε λίγο), πάμε.