Δευτέρα, Απριλίου 13, 2009

signature
a.k.




αντιγράφω από το
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΡΑΒΙΟΥ
έτους 2003





Ο χρόνος ξάφνου σταμάτησε.
Τα αρχαία σύμβολα, επί, συν, έξω, διά, και οι απλές αριθμητικές πράξεις – δοκιμασμένες πηγές σοφίας λαλέουσας, σταμάτησαν.
Εσύ, ο τρυφερός εραστής της Αινειάδας και της Οδύσσειας, ποτέ δεν πίστεψες, πως πέρα, πιο πέρα απ’ τις απλές αριθμητικές πράξεις υπάρχει μόνον το χάος. Το κλασσικό χάος στο στερέωμα. Βαθύ, σκοτεινό κι αμέτρητο.
Πώς γίνεται άραγε, η έλλειψη μιάς πρόσθεσης, έστω καθημερινής, έστω μιάς πρόσθεσης συνεχούς διάρκειας και αποκλειστικού στοχασμού, να σημαίνει το χάος !
Πώς γίνεται, η παράλειψη ενός πολλαπλασιασμού, έστω καθημερινού, ή απλά, η ελλειπτική ταυτότητα μιάς στιγμιαίας αφαίρεσης, να σημαίνουν το χάος !
Η κλασσική εποχή ξάφνου σταμάτησε. Ο φόβος που πλήγωσε τα λευκά μάρμαρα, τραυμάτισε και το ήσυχο σκοτάδι.
Απόψε στον ύπνο μου, αν κοιμηθώ, ξέρω, θα ρθεί εκείνο το φεγγάρι της έκλειψης, εκείνο που κοιτάζαμε παιδιά μαζί, μετρώντας τα αστέρια του γαλαξία, υπολογίζοντας τις αποστάσεις τους.
Πώς να μετράω τώρα μοναχή τα ατέλειωτα αστέρια… Συ, ο επίμονος εραστής των κλασσικών χρόνων και γνώστης της Αινειάδας και της Οδύσσειας, τις απλές, αριθμητικές πράξεις – αρχαίες πηγές σοφίας λαλέουσας, ελησμόνησες.

.
.
.
.
.

κι οι γλάροι
τα γοργόφτερα πουλιά
λευκό μπαλέτο στα σκοτάδια…

2 σχόλια:

akb8862 είπε...

Τι τρυφερό κείμενο...!!! Ας μη το μολύνω με σχόλια. Το αφήνω να σταλάζει μέσα μου τις λέξεις του...tendrement!

Μόλις διάβασα & το ποστ σου με τίτλο:
"Sainte Thérèse de l’Enfant Jésus "

Μου άρεσε πάρα πολύ. Όπως & ο βίος επίσης της Sainte Thérèse d` Avila ( Ισπανία) την οποία και ο Π. Ελυάρ ( ναι αυτός ο "άθεος"!) αναφέρει σε κάποιο ποίημά του.

Με συγκίνησε αυτό που λέει σε ένα σημείο : "Vous ai-je parlé, ma Mère, de ma prédilection pour la neige? Toute petite, sa blancheur me ravissait. "!

Θυμίζει ακριβώς τον Ψαλμό 50!

Εξαιρετικό ποστ & αυτό,έστω και αναδρομικά τα συγχαρητήρια μου & για αυτό & για το παρόν βεβαίως ποστ σου.

Και πάλι άπειρες θερμές ευχές & ό,τι ποθείς. Καλή Λαμπρή & Ανάσταση και Καλό Των Ελλήνων Πάσχα για σένα & για τα αγαπημένα σου πρόσωπα.

quartier libre είπε...

@
Alex,

οι φίλοι, μπορείτε να κάνετε εδώ, όσα σχόλια θέλετε...

είδες την Τερεζούλα μου ; :)
την είχα διαβάσει παιδί, κι από τότε την άνοιξα πολλές φορές...
όσο μέσα στον κόσμο είμαι και παλεύω,
άλλο τόσο μου αρέσει κι αυτή η κλίση...

αυτό με τα χιόνια εξαιρετικό!
κι εμένα με μαγεύει το χιόνι.
δεν το χορταίνω !

να είσαι καλά, Alex :)
υγεία και χαρά σε σένα και στους δικούς σου !