Σάββατο, Σεπτεμβρίου 25, 2010

.
οι φίλες μου,
.
30fylla.
.
και

roadartist.

.
με κάλεσαν να παίξω !
.
ΙΔΟΥ, λοιπόν , οι 10 (;) αγάπες μου.
.
αγαπώ :






.






.1. τον Νικόλα μου, την Άννα μου, τον Νικόλα μου
.
2. τους φίλους μου
.
3. τους δικούς μου
.
4. τη χαρά
.
5. τη μουσική και το τραγούδι
.
6. το πατρικό σπίτι στην Αθήνα, το πατρικό σπίτι που γκρεμίστηκε, το χτήμα και τα τριαντάφυλλα
.
7. την ντροπαλοσύνη, τη συστολή, το φιλότιμο, την αφοσίωση, τον λόγο τιμής
.
8. την ποίηση, τα βιβλία
.
9. τα ταξίδια σε ΑΝΑΤΟΛΗ και Δύση.
.
10.τα βουνά και τα όρη

.

.
φυσικά, αυτά είναι μόνο τα πρώτα...

κατά τα άλλα,
αγαπώ τα πάντα

ΣΤΗ ΖΩΗ.
.
.
.
.
καλώ τους φίλους
που τους αρέσει το παιχνίδι,
να παίξουν !
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

4 σχόλια:

Roadartist είπε...

Χαίρομαι για όσα αγαπάς.
Μου άρεσαν πολύ όλα, μα κάποια από αυτά περισσότερο. Καληνύχτα.

genna είπε...

όμορφα!

:)

quartier libre είπε...

@
καλό ξημέρωμα, road art ist

quartier libre είπε...

@
καλό ξημέρωμα, 30φυλλίτσα