Παρασκευή, Αυγούστου 15, 2014

Λίμνη Κορισσίων - Χαλικούνας


Λίμνη Κορισσίων - Χαλικούνας
- καταφύγιο άγριας ζωής -
photos 
quartier libre
η περιοχή βρίσκεται νοτιοδυτικά, στο νησί της Κέρκυρας.
πρόκειται γιά ένα αληθινό μνημείο της φύσης και έχει χαρακτηρισθεί 
"Ζώνη ειδικής προστασίας της ορνιθοπανίδας".


αρμυρίκια, καλαμιές








καταφεύγουν εδώ η χερσοχελώνα,
η ευρωπαϊκή νεροχελώνα
καθώς και η χελώνα της Κασπίας



έχουν παρατηρηθεί 126 είδη πουλιών :
κορμοράνοι, σφυριχτάρια, αργυροτσικνάδες, φλαμίνγκος, πάπιες, χιλιάδες πεταλούδες κ.ά.





Χαλικούνας



άσπρα κρίνα της άμμου κι άγριες ορχιδέες
στους αμμόλοφους








κέδροι της θάλασσας



αμμόλοφοι και θαλασσόκεδρροι




η θάλασσα πέρα απ' τους αμμόλοφους...






στην περιοχή βρέθηκαν σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα !




παραλία ερημική κι ατελείωτη !

















κέδροι θαλασσινοί






ακριβείς και εξαιρετικές πληροφορίες γιά την περιοχή λίμνης Κορισσίων - Χαλικούνα βρήκα εδώ :



ορισμένα στοιχεία από αυτά, θαλασσόκεδρους στους αμμόλοφους, αρμυρίκια, λευκά κρίνα, άγρια ορχιδέα, χρωματιστές πεταλούδες, φλαμίνγκος κ.ά., τα έχω διαπιστώσει με τα ίδια μου τα μάτια, καθώς επισκέπτομαι την περιοχή μιά φορά τον χρόνο, επί 20 συνεχή χρόνια...

διαβάζω ακόμη το εξής :





"Ο οικολογικός και αρχαιολογικός θησαυρός της λιμνοθάλασσας Κορισσίων πρόκειται να ........... "αξιοποιηθεί". Συγκεκριμένα, η περιοχή «Ίσσος», έκτασης 1.788 στρεμμάτων, η οποία ταυτίζεται με τον «Νήσο» της λιμνοθάλασσας Κορισσίων, έχει παραχωρηθεί στο ΤΑΙΠΕΔ για να εκποιηθεί. Μια περιοχή που θα έπρεπε να χαρακτηριστεί ως διατηρητέο Μνημείο της Φύσης και να προστατεύεται, πρόκειται να παραχωρηθεί προς εκμετάλλευση στα χέρια ιδιωτών. Οι κάτοικοι με πρωτοβουλίες και δράσεις προσπαθούν να διασώσουν την περιοχή, ώστε να παραμείνει δημόσια γη."







κι εγώ, εθυμήθηκα εκείνον τον σπουδαίο λόγο :

" Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη ; "

Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω : 
"Αδελφοί, με αδικείτε.
Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου ! "







να είμαστε πάντα σε εγρήγορση...
οι καιροί δεν είναι καλοί...







2 σχόλια:

librarian είπε...

Μου λείπει, τέτοιες μέρες πιο πολύ... :)
Τα φιλιά μου και τις ευχές μου.

quartier libre είπε...

@
να είσαι πάντα καλά, Αννούλα μου !

έχεις όλην την ζωή μπροστά σου, να ζήσεις εκείνα που θέλεις !

πολλές ευχές κι από μένα
και φιλιά !