Κυριακή, Μαΐου 06, 2007




13 σχόλια:

Cle Petridou είπε...

Θα τον κρυώσεις τον Σνουπάκο εκεί που τον έβαλες. Καληνύχτα

quartier libre είπε...

τίποτα δεν καταλαβαίνεις!
τρέχει με χίλια
στα σύννεφα...

Cle Petridou είπε...

Ωραία τότε, τον χαίρομαι γι αυτό.

Cle Petridou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Νίνα είπε...

snoooooooooopyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

quartier libre είπε...

ωραία ξεκινήσαμε τη μέρα μας!
πρώτα έκλαψα, για το "να προσέχεις τον εαυτό σου",
κι έπειτα γέλασα με την αυθόρμητη κραυγούλα της Νίνας*!
*καλώς την,
κι αν είσαι φίλος, έλα και μείνε!

έτσι, με τον κλαυσίγελω, αποκαταστήσαμε λίγες ισορροπίες...
και μόλις βγω από την πόρτα μου και δω τις λακκούβες, τα κατεστραμμένα πεζοδρόμια, τη βαμβακίαση, τα σκουπίδια, το ένα, το άλλο, το παράλλο, θα ρθω αναγκαστικά στο ίσο μου... (λέμε τώρα...)

θα τα βροντήξω όλα, σήμερα το πρωί και θα πάω να χαρώ λογοτεχνική συντροφιά και φίλους μου.

quartier libre είπε...

κάποια παρεξήγηση μυρίζομαι.
υπάρχει κάτι στον αέρα, που δεν το αντιλαμβάνομαι.
λες, να ήρθε η ώρα να κλείσει τούτο το blog?
δε μ' αρέσουν τα μπερδέματα...

quartier libre είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

τι έγινε;
σ'ευχαριστώ που ήρθες, εγώ πέρασα καλά αφού ήσουν εκεί, εσύ και κάποιοι άλλοι φίλοι...

τι συμβαίνει;

quartier libre είπε...

Θα το κλείσω το σκατοblog.

quartier libre είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
sinnefo rain είπε...

γιατι να το κλεισεις;ε γιατι!!
φιλακιαααααα πολλααα εγω θέλω να εισαι καλά και να γελας

quartier libre είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.