Κυριακή, Ιουνίου 17, 2007

"ποιος αντέχει τις σιωπές…"


Coctail Margarita


- βγάζοντας απ' τον τοίχο
καρφιά -

Σε λατινικούς ρυθμούς !

Με προέλευση από το Μεξικό, υπάρχει μέχρι σήμερα διαμάχη για το αν το κοκταίηλ το πρωτοκατασκέυασαν στην Tijuana ή στο Juarez

Αρχικά βρέχουμε ελάχιστα την περίμετρο του ποτηριού για να κολλήσουμε αλάτι γύρω γύρω.

2 οz Tequila

3/4 oz φρέσκο χυμό Lime

1 οz Cointreau (αν δεν έχετε, χρησιμοποιήστε Triple sec)

1 lime στην άκρη

Θρυμματισμένο πάγο



-το θέμα- :


Τα δικοτυλήδονα
Anthemis tinctoria

ή Μαρτοπούλια - η επίσημη ονομασία !
(τώρα, τι θέλει να πει αυτό;
Μήπως λέει για την Πούλια του Μάρτη;)

ή Μαγιοπούλα - ανεπίσημη ονομασία
(του Μάη χαϊδευτικά υποκοριστικό)
ή
μαργαριταρένια
(αυτό είναι δικό μου…)
ή
καλή μάγισσα
(κι αυτό δικό μου είναι…)

κι άλλα, πάντως…
όπως,
μυρωδάτη πορτοκαλιά που την εζήλεψε όλη η γειτονιά,
όπως,
βλέπω την πούλια και τον αστερισμό,
όπως,
τ' άστρα κι η χαραυγή,
όπως,
δώσ’ μου τ’ αγέρι, δώσ' μου το πέλαγο,
όπως,
πάρε το τραμ μόλις δεις πως πέφτει η νύχτα
πέφτουν οι ώρες πέφτω λιγοθυμώ

-πέφτω, έπεφτα, έπεσα, πέφτω λιγοθυμώ
κι έχω χάσει την επαφή, (το άγχος μου ευθύνεται, αυτόν τον καιρό...)
κι εκείνη τη συντροφικότητα,
εκείνη τη γυναικεία αλληλεγγύη,
το δεδομένο «γειτονάκι μου, στην κρυφή σου πόρτα, αδερφάκι μου, ξενύχτησα κι εγώ…»,
κι εκείνο το «μαύρα τα μαντάτα, για τη σερενάτα», που μου είχε τσακίσει τα κόκκαλα, (πέρασε κι όλας ένας χρόνος!)
εκείνο το "κυκλοφορώ κι οπλοφορώ και σ' έχω απάνω μου σα ρούχο καθαρό"
και μιά χρήσιμη, παράπλευρη λέξη, όταν εγώ κάπνιζα αρειμανίως στα σκοτεινά μπαλκόνια κοιτάζοντας την ολική έκλειψη, εν έτει δύο χιλιάδες επτά, μετά τη γέννηση του Χριστού,

εκείνον πάντα τον καλό λόγο,
τον ενθαρρυντικό,
τον χρήσιμο,
τον μαγγιώρικο,
της συντροφιάς, της αλληλεγγύης, της παρηγόριας , της ελπίδας.
της αλήθειας.
της ποιότητας.
της σοφίας.

Όταν είμαστε παιδιά, Anthemis tinctoria, φυλλομετρούσαμε το φυτό, ξανά και ξανά, ως να μας τύχει το σωστό! Εκείνο που νομίζαμε, δηλαδή για σωστό…


le questionnaire, ξεφυλλίζοντας :
Il m’ aime
Un peu
Beaucoup
Tendrement
Passionnement
À la follie
Pas du tout

Pas du tout


«... εγώ,
εδώ,
Anthemis tinctoria...»

7 σχόλια:

Τίποτα είπε...

Καλημέρα, quartier libre, καλημέρα!

quartier libre είπε...

ας είναι να έχουμε
μιά καλή μέρα...

κάτι ετοιμάζω...
"τα χω πάρει" με μερίδα του τύπου.
φτιάχνω ένα σημείωμα.
δεν είναι θέμα προσωπικό, ίσα - ίσα, προσωπικά, παράπονο απολύτως κανένα δεν έχω!
θα ξεσπαθώσω όμως.
γιατί αν κοιτάμε μονάχα προσωπικά τι μας συμφέρει, κι όχι συλλογικά, τότε να πάμε σπίτια μας, καλύτερα...

κι αν δε μιλήσεις για ό, τι σ’ ενοχλεί, για ό, τι ενοχλεί τους ανθρώπους, ή άσχετος είσαι ως προς το πολιτικό γίγνεσθαι, ή είσαι αδιάφορος παύλα φιλοτομαριστής, ή απλά να το πούμε, φοβισμένο ανθρωπάκι, εξαρτημένο από συμφέροντα ένθεν και ένθεν είσαι...

ας έχουμε μιά καλή μέρα, γμτ.!

quartier libre είπε...

απλά, "τα χω πάρει...",
γι αυτό ξελυσσάω...

Cle Petridou είπε...

Ναι, ρε γμτ μια ΚΑΛΗ μέρα.
Κι όλα`όσα κάνουμε να την βοηθήσουν ν΄ανθήσει και να μας αγαπήσει un peu, au moins...

Όμορφα πάντα να είσαι και
ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙΣ το σημείωμα σου και να ναι καταπέλτης.

quartier libre είπε...

α ρε, arletaki mio,
τι να το κάνεις καλό μου, το un peu?
σε εκπτώσεις είν' η ζωή μας;
σωρός τα un peu, γύρω μας...

όλα ή τίποτα να τα ζητάμε.
απ' το un peu και κάτω.

αλλιώς, je ne veux rien.
έτσι, απλά.

Τίποτα είπε...

Μια μικρή συμβουλή μόνο, quartier libre.

"Αυτό" που ετοιμάζεις, λέω. Στα ελληνικά, ε; Μην ξεχαστείς! Στα ελληνικά, να πιάσει τόπο. :))

quartier libre είπε...

σκασίλα μου για τα σβυσμένα...
λες κι εγώ δεν τα χω μάθει απ' έξω!
(με τόση μελέτη που τους έκανα...)

όσον αφορά στα ελληνικά,
τιποτένιο μου (άσε με λίγο κι εμένα, να γελάσει τ' αχείλι μου...),
όσον αφορά λοιπόν στα ελληνικά, τιποτένιο μου,
πάντα τα ελληνικά εκτιμώ,
ΑΝ ΚΑΙ
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΑΥΤΟ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ,
δηλαδή,
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.


δηλώνω
ανάγκη απόλυτη
να χουμε καλή υπόλοιπη μέρα.
χαιρετώ σας.