Πέμπτη, Νοεμβρίου 20, 2008

τα γαρύφαλλά σου μέτρα

15 σχόλια:

akb8862 είπε...

Την καλησπέρα μου & πολλές, πολλές ευχές για ένα όμορφο & ξεκούραστο Σ/Κ !

Να σαι καλά.

sinnefo rain είπε...

Τα μετρω και γυρίζω πίσω...

quartier libre είπε...

@ καλησπέρα, καλέ μου, akb8862 !

κι εσύ ξεκουράσου :)

quartier libre είπε...

@ nef αγαπημένη,
τι τραγούδι κι αυτό !

να προσέχεις.

εδώ είμαι :)

giannis kazanis είπε...

quartier libre γεια σου
Τι χρώμα έχουν τα γαρύφαλλα σου?

Εγώ:
Πολλά γαρύφαλλα μετρώ και δίνω σημασία,
μές στην καρδιά μου τα κρατώ αυτά που 'χουν αξία.

Άλλα μονά κι άλλα διπλά, και κόκκινα και ασπρα,
τσι πονεμένης μου καρδιάς χαλάσανε τα κάστρα.

Φιλικά: Γιάννης.

quartier libre είπε...

@ σύντεκνε,

στα γαρύφαλλα έχει σημασία
πρώτα απ' όλα
η γαρουφαλλένια μυρωδιά !

σπάνια όμως βρίσκεις πιά, μυρωδάτα...

καληνύκτα σας

Andreas Dimitropoulos είπε...

Ατυχώς τα γαρύφαλλα τελειώσανε. Θα βάλω όμως γαρύφαλλο στη σάλτσα και τα μακαρόνια θα γίνουν ... μμμ ... τρέλα!
:))))

giannis kazanis είπε...

Όλα τα γαρύφαλλα μυρίζουν όταν ανθίσουν στην εποχή τους. Δεν μυρίζουν αυτά που καλλιεργούνται εκτός εποχής, και ειδικά αυτά που μαζεύονται πρίν να ανθίσουν.
Επωμένως, διαλέγωμε και παίρνωμε.
Φιλικά: Γιάννης.

quartier libre είπε...

@ kteos,

πάρε την απόφαση και προχώρα!
ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ !
ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ το blogoπαίγνιο...
και η παρέα...

τα κατσαβίδια και τις εντροπίες τα γνωρίζαμε... εκείνο το
"με την επιδερμίδα", τι το θελες;

α,
τον έναστρο ουρανό λησμόνησες !

:)))))))))))))))))))))))))

quartier libre είπε...

@ kteos,

εσύ γαρύφαλλο στη σάλτσα

εγώ γαρύφαλλο στ' αυτί
"η τσέπη πάντα αδειανή
και η καρδιά γεμάτη"

:)

Cle Petridou είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=uygwGt5UXLs

ακόμη ένα!

quartier libre είπε...

@ cle,
ευχαριστώ τη ζωή, που σας έχω φίλους :)

quartier libre είπε...

@ gianni ayanni,

την καλησπέρα μου :)

Aντώνης είπε...

Το λατρεύω το τραγούδι! Πλούσιο απολογισμό εύχομαι!

quartier libre είπε...

@ όνομα του πατέρα μου (Αντώνη)

χαίρομαι αληθινά,
όταν περνάς απ' εδώ :)