Σάββατο, Δεκεμβρίου 06, 2008

signature
a.k.
.
Ιακώβου αποστόλου
Χριστοφόρου μάρτυρος
Γεωργίου δωριέως και
Κωπηλάτισας ξέσκεπης
με τα μαλλιά ριχτά
στον Ιόνιο ήλιο
.

.
.
Κοντάκιο - ήχος γ΄
.
"Εν τοις Μύροις Άγιε, ιερουργός ενεδείχθης"
.
.
.
signature
a.k. .

Στην εκκλησιά που μπαίνεις εσύ "σαν Πανσέληνος"
Κι εγώ, σα μικρό καντηλάκι.
Ορθή, ταπεινή, περήφανη, ακούραστη,
στο ιερό μπροστά, στο χέρι η σύνοψη .
Διαβάζω μαζί.
Η θεία μετάληψη. "Κοινωνόν με παράλαβε".
Βιολέττες ευωδιάζει το λιβάνι.
Άκρα σιωπή.
Παλαμική η ιερουργία και κατάνυξη.

13 σχόλια:

roadartist είπε...

Και πάλι στις βιολέττες κόλλησα..
:)
Οπως κ αν εχει, καλημέρα!!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!! ... ΚΩΠΗΛΑΤΙΣΑ...
ΞΕΧΑΣΕΣ? ΚΑΙ... ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ,

+ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥ

akb8862 είπε...

Προσυπογράφω ταπεινά & σιωπώ...

Καλό Σ/Κ!

quartier libre είπε...

@ roadartist,

είδα
κι έχω χρόνια στα μάτια μου
πάγκους φορτωμένους
με κάθε λογιώ λιβάνι...
όχι σπυριά λιβάνι, μα κοτρώνια, πέτρες ολόκληρες, σε κάθε χρώμα, βάρος, σχήμα και ευωδιά...
πλούτος - εξόρυξη από τα σωθικά της γης
ή δάκρυα της γης...

ευωδιές που λιγώνουν,
βαριά ή αλαφριά αρώματα,
λιβάνι κεχριμπάρι,
λιβάνι λουλούδια,
λιβάνι μόσχος,
λιβάνι του όρθρου και
λιβάνι θυμίαμα εσπερινό

να είσαι καλά :)

quartier libre είπε...

@ καλώς τον ταξιδευτή μας !

πολύ μου άρεσε εκείνο το
"κωπηλάτισα" !

:)

quartier libre είπε...

@ akb8862,

καλό Σαββατο Κύριακο :)

genna είπε...

λεξούλα, μεγάλες, ευωδιαστές λέξεις....

sinnefo rain είπε...

Λεξη μου συγνώμη για την αποχή μου το είχα ανάγκη

quartier libre είπε...

@ μικρές
ταπεινές
αληθινές
ευωδιαστές
λεξούλες

:)

quartier libre είπε...

@ syn nefaki,

τι είν' αυτά;

εγώ συν γνώμη!
η γνώμη μου δηλαδή, μαζί σου :)

quartier libre είπε...

@ akb8862

οφείλω να το γράψω.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ είσαστε !
τι να πω;;;
δεν τα αξίζω φυσικά, τα όσα...

Aντώνης είπε...

Αυτό το Ιόνιο αιώνιο μου έκανε και η ιερουργία μικρή αποκάλυψη

quartier libre είπε...

@ Αντώνη,

άκου αυτό, του Κωστή Παλαμά :


Όταν ξεσπερμεύονται οι λαοί
Και ξεθεμελιώνονται οι πατρίδες,
Μέσα στων πολέμων τη βοή
Κι έξω και παράμερα, δεν είδες;

Σιγοδέονται κάποιοι σαν ιερουργοί,
Κι ενώ κάτου από τα πόδια τους τραντάζει
Κι ενώ σειέται και χαλιέται γύρω η γη
Τίποτε, θαρρείς, δεν τους ταράζει

Σα ν’ ακολουθάνε μυστική
Μ’ ένα Κύριον αφανέρωτο ομιλία
Γυρτοί, ασάλευτοι, και σαν εκστατικοί
Στα λειτουργικά τους τα βιβλία




μου φαίνεται υπέροχο ποίημα.
ολόκληρο νομίζω, υπάρχει στο blog, τον Γενάρη του 07.