Παρασκευή, Μαρτίου 09, 2007


αχ, σεβντά μου...
.
.
έλα...
μη μου στραβομουτσουνιάζετε τις όμορφες, διανοουμενίστικες μουρίτσες σας...
από αποψινό γυναικείο party και διάθεση "κάπως" μας προέκυψε η photo, όπου συνέβη γενικό ξεσάλωμα με ωραιότατα αισθησιακά τσιφτετέλια επί της πίστας.
.
όχι!
ως γνωστόν, ειδικότης μας ο χασαποσέρβικος...
.
παρ' όλ' αυτά, όσον αφορά στο παρεξηγημένο τσιφτετελάκι, έχω να πω, ότι στην Πετραία Αραβία, στα βάθη της ερήμου και μακράν του δυτικού πολιτισμικού ταμπεραμέντου, είδα να το χορεύουν άνδρες, πρόκειται κανονικά για ανδρικό χορό, ο οποίος χορεύεται μετά μεγίστης τελετουργικής προσοχής και με τις σπάθες στη ζώνη παρακαλώ... -όχι, παίζουμε!-
.
ας εξηγήσω ακόμα, ότι απόψε, στο γυναικείο party, όπου σημειωτέον είμαστε και οικοδέσποινες, πήγαμε, ως κανονικές Σταχτοπούτες, στις 12.00 ακριβώς. Ούτε ένα λεπτό νωρίτερα. (να χαρώ εγώ οικοδέσποινες, που παν τελευταίες, μετά τους καλεσμένους...)
το θέμα, χρήζει κοινωνιολογικής μελέτης...
.
νωρίτερα, ασχοληθήκαμε με ό,τι αληθινά τραβάει η ψυχή μας:
.
Οδ. Ελύτης
Προσανατολισμοί
.
"Ω έλα μαζί να ιδρύσουμε τα όνειρα, έλα μαζί να δούμε τη γαλήνη. Δε θα ναι πιά στον έρημο ουρανό παρά η καρδιά που βρέχεται απ' την πίκρα, παρά η καρδιά που βρέχεται απ' τη γοητεία, δε θα ναι παρά η καρδιά που ανήκει στον δικό μας έρημο ουρανό.
Έλα στον ώμο μου να ονειρευτείς..."
.
τέτοια γράφουν οι ποιητές ...
έλα στον ώμο μου, να ονειρευτείς...
.
έλα στον ώμο μου να ονειρευτείς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: