Κυριακή, Μαρτίου 11, 2007

Γιορτάζω απόψε

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Στράτος Διονυσίου


Γιορτάζω απόψε μα η βροχή δεν σταματά
Κι εσύ που θα 'στελνες λουλούδια είσαι φευγάτος
Το πρόσωπό μου απ' τον καθρέφτη με κοιτά
Σάμπως να βλέπει κάποιον άγνωστο διαβάτη

Όλα τα χρόνια που σ' αγάπησα γυρνούν
Μέσα στο έρημο δωμάτιο του εργένη
Τα όσα έζησα μαζί σου με πονούν
Σαν το μαχαίρι στην καρδιά μου που δεν βγαίνει

Γιορτάζω απόψε μα εσύ δεν θα μου πεις
«Χρόνια πολλά αγαπημένη και του χρόνου»
Κλαίει η ψυχή μου με τα δάκρυα της βροχής
Πλέει η ζωή μου μες στο πέλαγος του κόσμου

Κάποιος γιορτάζει
Πρώτη εκτέλεση: Πόπη Αστεριάδη
.
Σαν να 'ταν όνειρο απόψε γέλια χαρές με ξυπνήσαν
Λες και να γιόρταζε όλη η γη
Χρόνια πολλά ακουγόταν να ζήσεις χίλια χρόνια
Καθένας έλεγε μίαν ευχή
.
Νόμιζα πως ονειρευόμουν
Ψίθυροι μοιάζαν μακρινοί
Σαν να τραγούδαγαν ποτάμια
Πουλιά και ουρανοί
.
Κάποιος γιορτάζει που να ξέρω
Που να θυμάμαι τι να πω
Κάποιος γιορτάζει κι ησυχάζει, δε με νοιάζει
Κάποιος γιορτάζει μα το βρήκα είμαι εγώ
.
.
.
Της Άρνης το νερό
Πρώτη εκτέλεση: Σταύρος Σιόλας
.
.
Της Άρνης το νερό
Της Άρνης το νερό
Της αρνησιάς...
Της αρνησιάς τη βρύση
Της Άρνης το νερό το ήπιες και...το ήπιες και μ' αρνήθης
Αχ, αγάπη μου, στα χείλη στάξε να το πιω
της Άρνης το πικρό νερό,
κι αν σε ξεχάσω, αν σ'αρνηθώκαι
πάλι εσένα άμα σε δω
κι αν σε ξεχάσω, αν σ' αρνηθώ
και πάλι εσένα θ' αγαπώ
Της λήθης το στενό
το πέρασες...το πέρασες κι εχάθης
.
.
.
.
Συννεφιασμένη Κυριακή
μοιάζεις με την καρδιά μου
που έχει πάντα συννεφιά, συννεφιά
Χριστέ και Πα- Χριστέ και Παναγιά μου
………………………………………..

συννεφιασμένη Κυριακή, Κυριακή
ματώνεις τη, ματώνεις τη καρδιά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: