Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007

συμπληρώσαμε 16ωρο.

... κι ενώ Νόμισα ότι είχα στο χέρι 3000 προσκλήσεις, αρχίζω να τις μοιράζω το βράδυ, και μου τελειώνουνε !
μετράω, ξαναμετράω, τις βγάζω 1500.
δεν ξέρω πως θα καθαρίσω αύριο...
δεν αντέχω πάλι απ' τα χαράματα το Μπραχάμι...
αν αναγνωρίσουν το λάθος, κι αν έχουν τυπώσει σωστά, κι αν τις είχαν κάπου χωμένες και ξέχασαν να μου τις βάλουν στο αυτοκίνητο, κι εγώ που πήγα η ίδια για να μη γίνει λάθος, άντε πάλι απ' την αρχή... και με μεγάλη καθυστέρηση...

κι αύριο ίδια ωράρια μάλλον θα τρέξουνε...

όσο για κείνη τηΝ "καίρια" παρατήρηση,
έχω να πω, ότι οι ενδείξεις μου, δεν είναι απ' αυτές που δίνουν θάρρος... το αντίθετο θα έλεγα...
αφ' ενός, έχει εξελιχθεί η τεχνολογία (technologie mobile)
αφ' ετέρου, la Νegation, πρόσφατη, ακατανόητη, à décourager.

1 σχόλιο:

sinnefo rain είπε...

Σε θέλω βράχο!δεν μασάμε από κάτι τέτοια
σου στέλνω τριανταφυλλα απο το κήπο μου και μια γλυκιά καλησπερα.