Κυριακή, Ιανουαρίου 20, 2008

Η φίλη
ellinida

μας απήυθυνε μιάν όμορφη πρόσκληση !
την ευχαριστώ πολύ, για την εμπιστοσύνη
και απαντώ εδώ, για να μην κάνω κατάχρηση του χώρου της.


Η ΠΟΙΗΣΗ λοιπόν !
Μάλιστα…

Εγώ ασφαλώς, ποιητής, μήτε από μακριά δεν είμαι...
Τον ΤΙΤΛΟ θεωρώ εξαιρετικά υψηλό, για να μπορώ να τον προσεγγίσω.
Σας τοχω ξαναπεί. Ένα μοναχικό μυρμηγκάκι είμαι, που πήγαινε, έλα, πήγαινε έλα ολημερίς, παλεύει με τα χώματα και με βουνά εμπόδια μπροστά του…

Μ’ αρέσει όμως να διαβάζω εσάς, Ποιητές !
Μ’ αρέσει να διαβάζω τις σκέψεις σας. Με γοητεύει !
Με γοητεύει ετούτος ο χώρος της μπλοκόσφαιρας, όπου ελεύθερα οι ψυχές και τα μυαλά εκφράζονται, προσπαθούν, δημιουργούν, ΕΚΦΕΡΟΥΝ κάποτε, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ !
Έναν αλλιώτικο λόγο απ’ αυτόν που συναντάμε έξω, σε κάθε βήμα μας…
Έναν αλλιώτικο λόγο, απ’ αυτόν της T.V., και της φτωχής, πανάθλιας καθημερινότητας και μιζέριας μας.
Θαρρώ, σε τούτον εδώ το χώρο, στο μπλοκοχωριό μας, μπορεί κανείς, αν λίγο ψάξει, να ανακαλύψει πραγματικά διαμάντια.
Πραγματικές ευαισθησίες.
Ανθρώπους αληθινούς,
που μάχονται.
Ανθρώπους με όνειρα, που μιλάνε γι αυτά.
Ανθρώπους που δεν φοβούνται να πουν τις αλήθειες τους.
Ανθρώπους που άφοβα φτιάχνουν ποίηση.
Ανθρώπους άφοβους.
Γιατί,
Για να φτιάξεις ποίηση,
Θέλει σίγουρα, να μη φοβάσαι, και
Θέλει σίγουρα, να χεις κότσια…

Δεν είν’ η ποίηση πράγμα εύκολο.
Μας πάει πίσω, στην αρχή, στο ποιείν, στη δημιουργία, στο φως και στο σκοτάδι.
Σκληρή είν΄η ποίηση.
Πιο σκληρή απ’ το σκληρό κουκούτσι.
Και τρυφερή είν’ η ποίηση.
Πιο τρυφερή απ’ τον τρυφερόν έρωτα.
Σκληρή σαν τα ανθρώπινα πάθη.
Και σαν τον θάνατο, καμιά φορά.
Κι οδυνηρή.
Δεν είναι ρομαντικό πράγμα η ποίηση.
Πιο αλήθεια απ’ την αλήθεια είναι.
Πιο ρεαλισμός απ’ τον ρεαλισμό
Και πιο ξέσκισμα απ’ το ξέσκισμα.
Και πιο κλάμα απ’ το κλάμα.
Κι απ’ το γέλιο, πιο γελαστή.
Κι απ’ το Ελληνικό φως, πιο φωτεινή.
.
.
αυτά, τα ολίγα, καλοί μου.
πρωϊνό Κυριακής,
λίγες σκέψεις για την ευλογημένη ποίηση...



Σ’ ευχαριστώ πολύ ellinida
Για την ευκαιρία που μας έδωσες !
Και για την εμπιστοσύνη.

8 σχόλια:

akb8862 είπε...

Noμίζω δεν χρειάζεται να πει κανείς περισσότερα για την ποίηση. Τα είπες όλα. Πέρασες με "άριστα" τη "δοκιμασία".
Αύριο,ελπίζω να ανταποκριθώ & γω στην πρόσκληση την Ελληνιδας.
Καλό βράδυ !

quartier libre είπε...

@ akb8862,
κάπου είδα, πως εκτός από συνάδελφοι,
είμαστε μάλλον και συνωνόματοι :)

όσο γι αυτό,
σιγά, μην τα είπα όλα...
πολύ επιεικείς, θαρρώ, είστε μαζί μου :)

την καλησπέρα
στην υπέροχη πόλη σας !

akb8862 είπε...

Tι να πω; Δεν είδα εγω & δεν ξέρω! Πάντως αν είδες το όνομα που βγαίνει σε μπλογκς φίλων (λογω του ότι ζητούν στοιχεία για καταχώρηση των σχολίων)είναι ένα όνομα προσαρμοσένο στο νικ μου & δεν είναι το πραγματικό μου όνομα που φυσικά το ξέρουν αρκετοί πολύ στενοί φίλοι στο νετ. Το νικ το δημιούργησα από τα αρχικά των ονομάτων των 3 παιδιών μου πάντως.Άρα αν είδες κάτι που αφορά την α! περίπτωση είναι στην ουσία τα μικρά ονόματα των παιδιών μου. Τώρα αν βρήκες το άλλο,είσαι πολύ "γάτα",στείλε μου μέιλ(το χω στο προφίλ μου). Να σαι ΟΚ ! Καλό βράδυ .

ellinida είπε...

Θα στείλω ένα στρατό μυρμηγκάκια. Και όλα τους θα κουβαλάνε από ένα λουλούδι. Για την προηγούμενη σου ανάρτηση και όχι μόνο. Δεν ζηλεύω ποτέ. Αλλά θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ.
Είσαι σπουδαίος άνθρωπος και ας μην σε ξέρω από κοντά. Αλλά θα διορθωθεί αυτό, έτσι;
Και το επαναλαμβάνω, είσαι σπουδαίος άνθρωπος, είσαι από μόνη σου ποίηση.

Negma είπε...

Καλημέρα!

Κυκλοφορεί ένα παιχνίδι όπου ανεβάζουμε 3 ποιήματα. Συνήθως, όταν κάποιος αποδεχτεί την πρόσκληση σ' αυτά τα "μπλογκοπαίχνιδα" και αναρτήσει, καλεί μετά άλλους να συμμετάσχουν. Δεν το έκανα μέσα από το ποστ, προτίμησα να το κάνω λίγο πιο προσωπικά.

Αν σε ενδιαφέρει λοιπόν... Θα χαιρόμουν πολύ να δω τις επιλογές σου, είμαι σίγουρη ότι θα είναι διαμαντάκια!

("Κολλάει" και πολύ όμορφα μετά από τις δύο τελευταίες αναρτήσεις σου, ε; Καλό timing νομίζω πέτυχα...)

quartier libre είπε...

@ negma,

πάντα ωραίο είναι το παιχνίδι !
για να λες εσύ, ότι το timing είναι καλό,
ε, ίσως και να είναι...
απλά, δώστε μου λιγάκι χρόνο !
ήρθα σπίτι για λίγο, κι έπειτα έχει δουλειά, ως αργά το βράδυ...
ίσως όμως προλάβω αύριο.

χμμμμμμμμμμμμμμμ.........
οι ε πιλογέεες μου εεε;
:)

tsiailisworld είπε...

σ' ευχαριστούμε που αγαπάς την ποίηση

quartier libre είπε...

@ αν πράγματι,
το εισπράτετε αυτό,
είναι πολύ σπουδαίο για μένα :)