Κυριακή, Οκτωβρίου 31, 2010

.
Ι.


Βιβλιοθήκη Ελλήνων και ξένων συγγραφέων
ΛΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Ποιητική Ανθολογία

Βιβλίο έκτο
Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ
Εκδόσεις ΓΑΛΑΞΙΑ
Σελίδες 216
ΔΡΧ.20

Γεώργιος Δροσίνης, ο αγαπημένος.


1. Barcarola
………………
………………

Μοναχός στα ξένα τώρα αρμενίζω.
Κάποτε κοιμούμαι για να την ιδώ
Μέσα στ’ όνειρό μου κάποτε δακρύζω,
Κάποτε για κείνη πάλι τραγουδώ.
Κύματα τριγύρω σα θεριά βογκούνε
Έρημος να ζήσω τι με ωφελεί ;
Τον σταυρό μου κάνω. Σα δεν μ’ αγαπούνε,
Ώρα μου καλή, ώρα μου καλή !









2. Να σε προσμένω

για σένα έχω κοντά μου τ’ αδειανό θρονί,
και για τους δυό μας το ποτήρι γεμισμένο.
Ξυπνά τον πόθο η ώρα η βραδυνή
Το ξέρω πως δε θά ρθης – κι όμως σε προσμένω.
Η πόρτα αν τρίξη απ’ τον αέρα… ένα ξερό
Κλαδί αν σαλέψη έξω στον κήπο… βήμα ξένο
Στο δρόμο αν προσπεράση, λαχταρώ…
Το ξέρω πως δε θά ρθης – κι όμως σε προσμένω.
Νυχτώνει η μέρα, κρύα κι ερημική,
Δάκρυα σταλάζει το κερί μου τ’ αναμμένο…
Και νιώθω μια χαρά μαρτυρική :
Να ξέρω πως δε θά ρθης – και να σε προσμένω.
.
.
.
.
.
.
.




Δεν υπάρχουν σχόλια: